Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Penangan AISYAH

Photobucket

Penangan AISYAH?...main2 penangan pulak ea...hehehe..penangan aisyah ni bukan calang-calang penangan tau,haaaa..penangan KENTUT yang tak habis-habis dia buang pembaziran betol..hahahaha...tapi bagus la sebab perut dia tak kembung kan..nak tengok muka senyum dia?..cmner dia punya senyum?..nah tengok sini


haaa..nampak dia punya POYO tak?..hehehe..amboi..bukan main senyum lepas kentut ibu ha..tiap kali dia kentu dia akan senyum..LEGA mungkin..hehehe...

Aku ni suka bergurau dengan dia..dia pulak suka dengar aku bercakap (macam la dia faham kan?) tapi aku salu biasakan bercakap dengan dia..orang kata hubungan ibu ngn anak akan lebih rapat,entuhan,percakapan..sebabtu kebanyakkan anak lebih rapat dengan ibunya..kan?hihihi...

sekarang baru 2 bulan lebih,tapi dah macam boleh bercakap...setiap kali borak kita tanya..dengar dia sebut "AOK"...kalau dalam sarawak,tu maksudnya "YA"...hihihi...lucu pulak...mungkin hanya kebetulan..mana ada baby usia 2 bulan pandai sebut2 kan...tapi seronok layan kerenah dia yang lucu tu...jom tengok gelagat lucu diaaa

tadaaaa

Wassalam :)



4 comments:

Intan Saffyna said...

hi, singgah follow awak :)♥

♥ choco choco ♥ said...

Aisyah comel sangat. Muka macam ikut muka ibu ni. Hehe :D

**NH-Nurul Hidayah** said...

In tan : tq dear..nanti yue follow

**NH-Nurul Hidayah** said...

Coco : pipi ikot ibu dia .hehe