Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Baby Nur Aisyah permata ibu

Photobucket

assalamualaikum....dah lama rasanya tak update blog,bila dalam pantang ni memang terhad anak update ape...alhamdulillah aku selamat melahirkan permata cantik,puteri kesayangan NUR AISYAH ke dunia,agak lama menahan sakit bersalin,sakit bersalin ni hanya ALLAH S.W.T je yang tahu,Dan memang padan la kalau syurga ITU dibawah KAKI IBU,sekarang baru aku tahu cmner pengorbanan seorang ibu Dan ayah,dalam menjaga mata sedari sekecil tapak Tangan Sampailah dewasa,sekarang aku dalam FASA baby,menjaga baby aisyah tak la layan,sebab alhamdulillah dia tak mudah menangis,coma mere get sedikit jikalau lapar,TAK CUKUP TIDUR?? Itu perkara biasa bila Ada anak kecil kan? Masa ni la kita nak merasa pengorbanan mak ayah kita menjaga kita dulu kan?heehe..

Ramai yang tertanya2..."Mana gambar baby aisyah? Upload laaaa"..maaf Ye dear semua...suami belum izinkan..kalau diikotkan hati aku ni,memang anak upload je gambar baby aisyah...he he he..tapi dia punya Alasan munasabah kenapa xnak upload duly..lepas 40 hari baru dapat upload Katanya..sabar Ye wahai sahabat-sahabat...hehee..InsyaAllah nanti gambar cukur jambol kami upload.  :)

K,la...dulu bujang anak mengadap 24 jam depan blog pon xpe...tp sekarang dah lain,Ada baby aisyah yang anak diuruskan...permata bernilai ibu...he he he..ibu syg baby aisyah!!!!!!

No comments: