Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Alhamdulillah..suami yang penyayang dan memahami

Photobucket

dah hampir 6 bulan lebih aku berkahwin..dan alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..aku bahagia..sepertimana juga wanita-wanita yang sudah berkahwin melalui alam perkahwinan,pastinya akan rasa lebih bahagia kerana sekarang kita sudah menjadi yang halal bagi orang yang kita sangat sayangi..hehehe..alhamdulillah dia seorang yang sangat memahami dan seorang yang MANJA..seronok melayan karenah manja,sweet,romantik dia..dan aku harap macam tu sampai bila-bila..

Sekarang kami menanti kelahiran sulong kami..alhamdulillah dah nak masuk 6 bulan usia kandungan aku..dan aku juga kerap demam..mungkin kerana pertukaran hormon dalam badan..banyak pengalaman baru dan lucu sepanjang aku mengandung..ada ketika si ayah sedang berborak dengan baby

"kalau ayah bagi nama MUAHAMMAD je..nak tak?"

Baby seolah-olah memahami..dia bagi respon dengan menendang perut..hehehe...si ayah bukan main lagi happy..ye la..pengalaman pertama..sediri rasa degupan tu,mana tak terkedu kan..hehehe..setiap pagi dan setiap sebelum tidur..dia akan usap-usap perut..nak rasa baby aktif ke tidak..aku pun kadang-kadang kalau tak terasa pergerakkan baby,aku rasa susah hati..tapi bila aku berbisik dalam hati 

"kenapa laaa baby tak aktif? ibu risau"

baby seolah-olah mengerti,terasa pergerakkan,tentang kiri kanan..mungkin dia tahu yang ibu dia risau..aku teruja dan tak sabar menunggu kelahiran pertama baby aku... 

doakan aku dan baby selamat ye :)

1 comment:

Nik Azidah said...

bestnya...semoga semuanya selamat ye...tahniah dan selamat menjadi ibu :)