Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

BAHAGIA bergelar bakal ibu

Photobucket

Seperti ibu-ibu yang lain,sesiapa sahaja akan merasa bahagia menunggu detik-detik munculnya ahli baru dalam keluarga..ANAK...alhamdulillah sekarang kandungan dah 4 bulan lebih..dah nak masuk 5 bulan..baru-baru ni pergi jumpa nurse...bila scan dah dengar degupan jantung dia..ALHAMDULILLAH anak ibu sihat :)

Baru aku dapat rasa,BAHAGIAnya menjadi bakal ibu,mana tidaknya..diberi layanan yang sangat BAIK..5 star orang kata..hehehe..suami pun nampak happy..setiap malam sebelum tidur dia akan baring slow-slow atas perut aku,nak dengar degupan jantung katanya...hehehee..boleh dengar ke??..siap borak-borak lagi...aku usap2 kepala dia...sambil tersenyum..dia ada ckp

"TQ SAYANG,SEBAB MENGANDUNGKAN ANAK ABANG"

dan aku

"TQ JUGAK SAYANG,TAKDER ABANG XDER BBY..HEHEHEHE"

dan dia pulak

"HEHE..TAPI SAYANG YANG JAGA BBY KITA DALAM PERUT TU :) "

terdetik dalam hati aku 

"YA ALLAH..BAHAGIANYA AKU..ALHAMDULILLAH..SYUKUR"

Melihat gelagat dia yang comel tu buat aku senyum sorang-sorang bila dikenang2kan balik,nampak dia tak sabar nak timang anak sendiri..suka bila dia letak tangan kat perut,lepas tu pura2 "syg..abg rasa bby tu gerak2 la,,haaaaa..kat sini haaa..hehehehe"....hehehe..dia buat aku ketawa..comel gelagat dia...hari-hari aku dipenuhi dengan gelagat dia yang lucu..dia suka buat aku rasa dihargai..disayangi...dia seorang suami yang sangat-sangat manja...selalu nakkan perhatian..dan aku memang suka melayan kerenah manja dia tu.. :) dia cukup istimewa...

setiap pagi bangun tidur tangan dia mesti usap2 perut aku dulu...lepas tu senyum..aku tatap matanya..kiss dahi,kiss pipi,kiss mata kiri n kanan..." cyg cinta abg sgt2 tau"......setiap pagi itu la kata-kata aluan yang keluar dari mulut aku..xpernah jemu..hehehe...siapa tak cinta suami kan? :)

setiap orang nakkan hubungan tu BAHAGIA..bukan awal-awal kahwin je manja2,romantik2...kalau boleh sampai ke akhir hayat..begitu juga aku...INSYAALLAH..AMIN..aku ngn dia tak sabar nak pergi jumpa doktor lagi 4/10 ni..nak tengok saiz dia dah sebesar mana...hehehe..tak sabar >.<


google.com :)


6 comments:

zura said...

wah...romantik..beruntung

Anonymous said...

singgah sebentar,,,
alhamdulillah,,syah doakan :)

**NH-Nurul Hidayah** said...

zura : hehe..alhamdulillah...tq dear <3

**NH-Nurul Hidayah** said...

syah : tq syah.....doakan kami ye :)

MissNick said...

Alhamdulillah...bestnya...mesti x sabar kan...hope semuanya selamat :)

**NH-Nurul Hidayah** said...

alhamdulillah..doakan kami ye :)