Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

PERGHHH!! terlalu banyak pilihan

Photobucket

TERLALU BANYAK PILIHAN

macam2 produk kecantikan ada kat pasaran sekarang,jangan kata kecantikan pada MUKA..bahkan dari HUJUNG RAMBUT SAMPAI KE HUJUNG KAKI...semua dah dikhaskan produk masing2..bukan satu produk..tapi BANYAK PILIHAN...kalau tang muka je dah berpuluh2 produk diperkenalkan..mula la konfius nak buat pilihan.. --" makin hari makin banyak produk yang ada..yang mana haru aku pilih?..last-last aku buat pilihan dengan TAK MEMILIH MANA-MANA PRODUK...hahahaha..aku lebih suka basuh muka dengan kerap,tido awal,jaga kesihatan,jaga makan,aku rasa lebih jimat kalau macam tu..bukan KEDEKUT,takut mahal ke apa..sebab bila dah terlalu banyak pilihan,banyak jugak kesan sampingannya..so dari aku mencuba satu demi satu produk yang bersesuaian dengan kulit muka aku ni,lepastu mula la kulit rosak,makin hari makin menipis,makin berjerawat,aku taknak ambil risiko..so adalah lebih baik aku buat pilihan yang bijak :)

No comments: