Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Artis kurang popular separuh bogel? betul ke?

Photobucket


Kilafairy-seksi-hangatmy

Pelakon dan juga merupakan anak bongsu kepada penyanyi Rohana Jalil, Kilafairy kini dihambat kontroversi ekoran video kononnya tidak memakai seluar yang dimuat naik di laman Istagram.
Baru-baru Kilafairy memberitahu isu tersebut tidak menjejaskan karier dan perniagaan fesyennya yang baru sahaja bermula. Kilafairy umum diketahui selalu imej seksi dan mendapat jolokan Angelina Jolie Malaysia.
“Saya tak ambil kisah pun dengan kritikan itu dan ia tak menjejaskan kerjaya mahupun perniagaan saya. Lagipun video tu sebenarnya adalah sesi fotografi untuk tujuan mempromosikan baju jenama fesyen saya. Memang nampak macam saya tak pakai seluar tapi sebenarnya pakai baju-t dengan legging’ yang berwarna kulit. Cuma orang ingat saya tak pakai seluar,” katanya kepada Malaysian Digest.

Kilafairy-seksi-hangatmy2

Kilafairy atau nama sebenarnya Syakila Nisha Jangir Khan telah memuat naik sebuah video yang menunjukkan pelakon berusia 21 tahun itu memakai baju sambil menunjukkan pelbagai gaya. Video tersebut menjadi isu apabila pakaian yang dipakainya itu menampakkan paha dan kelihatan seperti tidak memakai seluar.
Selain itu, Kilafairy juga bercadang mahu menggunakan khidmat model untuk koleksi jenamanya, Rack pada masa akan datang agar isu yang memberi pengajaran buat dirinya ini tidak berulang.
“Saya akan lebih berhati-hati selepas ini dan mungkin untuk promosi akan datang saya rasa lebih senang kalau saya gunakan model saja.”
Kilafairy turut meminta maaf kepada pihak yang tersinggung dan terganggu dengan video tersebut selain sudah memadamkan video tersebut dari akaun Instagramnya.


Read more: http://hangat.my/2013/08/27/kilafairy-tak-kisah-isu-video-tak-pakai-seluar/#ixzz2d9OFBFEs


2 comments:

puteri airyn said...

Macam-macam kisah artis zaman sekarang ni..biasalah nak cari publisiti.. kalau tak buat macam tu.. nanti tak terkenal..

**NH-Nurul Hidayah** said...

tahu xpe..mcm dh xde cara lain --"