Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

SELAMAT MENYAMBUT HARI GAWAI

(Syok suami aku karaoke..amboi2..hahaha...atassss tuh :D)

salam korang..apa khabar?...yue harap korang sihat hendaknya yeee...hehehe..ni yue nak ceritakan sedikit pengalaman PERTAMA KALI menyambut Hari Gawai...meriah sangat-sangat...family belah suami yue sambut gawai sebab ayah dia dulu IBAN..jadi keluarga belah ayah dia sambut iban..kami semua turut serta..aku yang paling tak sabar..sebab kalau dulu aku suka tonton semua tu kat tv je...tapi sekarang aku berpeluang sambut dengan diaorang...heeee..happy..meriahh...sama je meriah macam kita sambut hari raya puasa..saudara mara datang rumah jalan2..bergurau senda..cuma yang lebih special tu..diaorang ada sambut GAWAI HANTU jugak..4/6..jangan pulak korang fikir GAWAI HANTU tu kita sambut RAYA HANTU..haiisss...tapi kiranya macam kita buat makan untuk siMATI sempena hari ke 100..kalau kita kat semenanjung kira macam buat TAHLIL la kan?..haaaa..cmtu la...so esok yue ikot diaorang sambut GAWAI HANTU..

Maaf aku tak sertakan gambar kiteorang sambut gawai..sebab gambar tu ada dengan orang yang lebih arif guna kamera..kakakaka...nanti2 la aku upload..tapi memang best pengalaman sambut gawai...

Apa yang baik kita ikot..
apa yang kurang menyenangkan..kita elakkan...
hindarkan..
contohnya AIR SYAITAN.. :D

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: