Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Gambar2 kenangan..aku..family..dan bersama suami..di KL dan SARAWAK

1-gambar aku and family kat kl..otw ke sarawak hantar aku yang bakal menetap di sana :)

2- sempat2 dia snap pic...sweet je :p

3- suruh ayah dia snap pic ni..mau je aku terjun..mcm best jewwww..hihi

4- haaaa..amboi2..terjtuh karanggggg..hahaha

5- termenung.................

6- auuuchaaaakkkk :)

7- peaaaaaccccceeeeeee :v

8- heeeeee ^^ dia romantik

9- kakak ipar lg mencari arah...............

10- kat klia...tgu penerbangan ke sarawak awal pagi..lepak sana satu keluarga sampai pagiiiiii

11- adik lelaki aku ..bergambar depan rumah kami setibanya di sarawak

12- umi n makcik

13- aku yang montel

14- jalan2 kat rumah panjang

15 - diaorang seronok bergbar kat rumah panjang..hihi..salu tgok kt tv je rumah panjang ni..lawa dalam rumah dah dihias...wooow...menarik :)

16- umi n abi yue

17- amboiiii abi..hihihi

18- kenangan abi ngn pakcik suami

19- aku kat taman..wawwwww...giler byk ikn

20- tuuuu ikanggg tuuuu

21- adik pun naaaakkk..hihi

22- aku n adik iZi :')

23- aku n suami ;)

24- hati2 jambatannnnnn tuuuuuuu

25- dongak ke atas..gua....gua...entah la..lpe --"

26- mak m'tua..lope2 ;)

Sila baca ikot turutan gambar...aku update gna fon je...blogger droid..so agak terbatas sikit kreativiti nk susun tuh..gihi..love u all :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: