Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

tutorial buat magik




Photobucket

Korang suka tengok magic tak? aku percaya mesti ramai yang suka tengok magic terutamanya budak-budak kecik..yang dikatakan magic adalah apabila seseorang memotong anggota badan orang lain menggunakan chainsaw atau gergaji tapi orang yang dipotong badannya itu masih boleh hidup dan tidak mengalami kecederaan walau sedikit pun, boleh menghilangkan keretapi yang besar dengan sekelip mata..dalam erti kata lain melakukan sesuatu yang luarbiasa yang mampu membuatkan orang yang melihatnya tercengang, terkejut dan yang sewaktu dengannya..Keajaiban yang disaksikan itu mungkin boleh menimbul keinginan segelintir orang untuk mempelajari magic tersebut..persoalannya sekarang susah ke nak belajar magic ni?mungkin ramai yang beranggapan nak belajar magic ni susah..Sebenarnya tak susah manapun..sesiapa pun boleh belajar..aku cakap camtu sebab aku dah tengok video kat bawah ni..Tak Pecaye ke?Kalau camtu cuba korang Tengok sendiri video kat bawah ni..lepas tengok gerenti korang setuju dengan apa yang aku cakapkan tu..






6 comments:

Haziqah and atiQah said...

haha.. lwk btol video tu. :D

Cik Kira said...

jom join segmen http://cikkira94.blogspot.com/2012/01/segmen-sign-picture-by-cik-kira.html

~Nana BamBam~ said...

lol..huhu

**NH-Nurul Hidayah** said...

haziqah : hahaha..tahu xper~~~ :)

**NH-Nurul Hidayah** said...

cik kira : insyaallah :)

**NH-Nurul Hidayah** said...

nana : ehehe..first time yuyue bukak tengokpon macam LOL~~..hahaha