Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Weyh..Anak aku dah besar dan comel!!

Bunyi macam dah gatal sangat kan?..hahahaa...seyes aku betul-betul suka budak pic kat bawah ni..COMEL!!!!...teringin pulak nak kahwin awal dan dapat baby comel cmgitu..boleh?..huk3..>.<

Nahh..gedebuuukk besow-besow yuyue letak nieyh,kepada ibu-ibu mengandung,sila lar tenung lama-lama,mana tahu nanti kuar baby comel cmgini..kan2??..bbbeeerrrkkkeennnaaannnnn~~~

"aku lau dah kahwin,and tengah mengandung,nak gantung besar-besar gambar budak ni..tenung hari-hari....tengah telan cengkodok besar lengan pown aku nk tenung..hahahaha...ner tau berkenan..grrrrr >_<"



ERRRRRGGGHHH!!!...nak je aku gigit pipi budak ni...untung laaaaaaaaaa :D

 klik2 -->

2 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

comel perghhhh...geram je tengok budak nih....ase nak kidnap jer..haha

Honey Bhulat said...

hani nak follow cara yuyue jugak la..nak frame n gantung dlm bilik bila pregnant nanti..comel sgt..kalo hani dpt ni, lemas la budak ni kena cium