Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

SENANG HATI BUAT DUIT HARI-HARI

Whai blogger-blogger yang baru nak berjinak-jinak dengan blog..naah..hari nieyh yuyue nak ajar cmner nak buat DUIT dari blog..HAAAHH!!!..DUIT??..yup!!..duit...tidak dikenakan sebarang bayaran,tapi korang akan dibayar sekiranya iklan korang di "KLIK",Semuanya adalah percuma,tak perlu nak bayar apa-apa pun.Kita mempromosikan produk mereka so mereka lah yang patutnya bayar untuk kita..

nak buat duit jugak?..jom kita tengok cara daftar..jangan risau..SELAMAT!!..dan takder tipu2..coz yuyue pown dah pernah cashout :)
Langkah 1 : KLIK----> SINI!! <---- UNTUK DAFTAR
Langkah 2:
Setelah korang klik yang diberikan,korang akan ke laman HeartBeat seperti gambar diatas.Selepas itu,korang perlu klik pada “Let Us Start” seperti yang ditunjukkan didalam gambar diatas.
Langkah 3:
Seterusnya,korang perlu create akaun HeartBeat korang sendiri.Lihat gambar diatas dan isi semua maklumat yang diperlukan.
Langkah 4:
Setelah berjaya register itu,korang akan jumpa menu baru iaitu MY HB!Affiliate .Jadi klik pada menu itu.
Langkah 5 :
Korang akan dapat lihat satu lagi menu seperti gambar diatas.Kat situ ada menjelaskan beberapa cara untuk korang dapatkan duit dari HeartBeat.So perkara pertama yang perlu korang buat adalah dapatkan kod banner untuk diletakkan di blog korang.Done!.

tak rugi apa-apa..tidak salah mencuba :)


 klik2 -->

No comments: