Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Susah bila tak femes



Sudah memang adat,kadang-kadang rasa bosan giler nak update blog,kadang-kadang rasa nak view blog sendiri pown dah naik borink..grrr..kalau dulu blog aku ceria giler dengan pengomen-pengomen setia,oleh kerana aku terpaksa tukar domain aku kepada domain yang baru,aku hilang pembaca-pembaca aku..boleh??..memng giler SEPI aku kau tau!!!..silap aku jugak coz tak BW selepas aku tukar domain baru,bukan aku taknak bagitau,tapi MASA TUH TERHAD!!..so aku takder mase nk BW bgtau yang aku dah tukar domain =_="

Bukan senang nak tarik pembaca..so sekarang aku cuba tarik pembaca-pembaca baru..yang lama mybe sudaaa taaak derrrr..yer la..SIAPA LAR AKU..silap aku jugak..kalau orang lain duk letak kat sidebar "MY FB"..atau ape2..tapi aku taaakk

padan ngn muke aku kan?..grrr

No comments: