Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Faktor kenapa member fb aku ciput


Antara faktor kenapa FOLLOWER aku cikit :

1-Aku tak lawa / xfemes <-- wajib

2-Aku jarang ADD org coz aku add org yg aku "suka" jer <-- ngade

3-Aku MALAS nak acc/app org yang add aku,separuh aku abaikan..separuh aku delete..aku tak kisah ler lau DP dye selawa/seencem mane pown..lau aku MALAS..sorry la..err..<-- ikot mood :)

4-Aku jarang tegur orang..sbb tuh ade jer yg delete aku dari friendlist dyeorang..boleh?..hahaha <-- :p

5-Aku jarang online..lau aku online pown aku update belog,post kat group2..pastuh aku blah..out...aku tak layan CHAT,WC,INBOX melainkan dariKawaii Lestat Affens <-- ngade kan?..hahhaa :P


so kepada sesiapa yang nak ade member beriban-riban kat friendlist,sila jangan tiru perangai buruk aku nieyh yerp..org ckp aku sombong..xper lerr..myb coz aku kurang bergaul..org ade FB..aku pown nak..pastuh tak terlayan..hahaha..ape2 pown aku syg sib AFFENS aku... :) 


 klik2 -->


No comments: