Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

kalau mata bengkak..lawa ker?







haaaa..nampak taaaaaaaaa mate yuyue yang bengkak tuh??..seyes..ramai yg tegur..

"asal tak jage mate??..kan dah tak lawa"

aiyak..masalahnya bukan tak jage,tapi dah memang mcm tuh..ORI gua ckp sama luuu..ramai yang tegur ckp tak lawa...ADUSH!!!..tapi nak wat mcmmana..redho jer lar kan...ada cara nak atasi?..bila orang tegur ckp mata yuyue tak lawa..muka yuyue terus berubah tensyyyeeeenn macam nie


tengok..kan da majoookkkk :(..kalau ade yg leyh tolong mata yang ORI nieyh berubah jadi cntik...myb lar yuyue akan senyum macam nieyh -->



tapi bagi yuyue,yang ORI itu lebih baik dari yang TAK ORI..tak baik merubah apa yang telah dikurniakan ALLAH S.W.T..yuyue bersyukur mempunyai sepasang mata yang sempurna,syukur lah dari tak ada mata/cacat kan?..belajar mensyukuri apa yang ada..kita manusia SEBAIK-BAIK ciptaan..betoll??? :)





Photobucket

No comments: