Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Aku nak bagi duit raya..kau nak?



Salam

aku nak bagi duit raya..kau nak??...aku seyes nieyh..takder nak tipu2..bulan-bulan baik nieyh..elok kalau aku sedekah kan kat kau..nak tak??...angguk lar kalau nak...cepok kang!!!...haahhaha...:p..aku sayang kau,sebab tuh aku nak bagi duit raya..aku kan budak baik..kan2??..nah ambik duit raya kau


haaa..aku pegi print cepat..print kaler tau..jangan hitam puteh plak...sudah kau print,kau buat "lawa" dalam beg wet kau.."kaya kau dowh!!!"kahkahkah...aisshhh!!..jangan cakap aku ajar kau buat DUIT PALSU pulak..taaakkkk eyh...t aku pop dahi kau ngn mercun pop..kau nak??..#mood raya aku lom habes agy :)

sembangberapi : saje nk gurau dengan syg2 aku..xleyh???...:p


Photobucket

2 comments:

Lat'z said...

haha...print in colour yer..(O.o)

Nurul Hidayah said...

ehehehe...:p