Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Raya jatuh pada hari RABU!!


Salam,
 
haaaiiii korang!!!!...Macam mana dengan persiapan raya korang ea??..ada baaaiikk??...ehehehe..hope baik-baik saja..ehehe..yuyue pown simple-simple jer tahun nieyh..tak nak membazir..mana nak kaci duit raya lagi,beli barang-barang baru lagi...boleh HANGUS rambut nieyh..so yuyue buat keputusan untuk simple-simple ajer..baju raya pown yang tahun lepas punyer..boleh??..haha
 
berbalik kepada tajuk kita,betul ker raya jatuh pada hari RABU??..haaa yang nieyh keputusan mimpi nujum pak belalang BLOGGER SIPUT ..katenye,die bermimpi raya jatuh pada hari RABU..so nak tahu sahih ke idookk..kita tunggu malam nieyh..kalau esok RAYA...tuntut DUIT raya yer syg!!!..ehehee..:p
 
Sama-sama lar kita doakan supaya malam nieyh cuaca baik-baik syg...coz nanti lau hujan ribut petir,cmner nak nampak anak bulan?teropong anak bulan hospital ajer lar jawabnye!!!..hahaha..LOVE YA!!..
 
Photobucket
 

5 comments:

♥ Dea ♥ said...

tu la psl...:).. doa2 je la..neway, slmt hari raya!!..:)

**NH-Nurul Hidayah** said...

ehehe..selamat hari raya jugak!!!..esok raya!!!yea2!!!-_-..#harap2 laaa :)

-Cik Nuyoi- said...

hehe .btul tu ,nty x bleh main bunga api ..btw, selamat hari raya yuyue ! =.='

**NH-Nurul Hidayah** said...

cik nuyoi: main bunga api tuh yg penting..ehehehe..selamat hari raya jugaaakkk syg..ehehe :)

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Pape pun, Selamat Hari Raya.. :)