Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Mood Aku tak menentu

بِسْـــم اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Sejak baby kucing yuyue da mati,mood yuyue kejap O.K...kejap K.O..yuyue rindu sangat-sangat kat kecik(baby kucing) kalau dulu,tiap-tiap hari yuyue maen ngn dia,yuyue kiz2 dye..kecik manja sangat...yuyue still ada si comel..tapi tak sama..kadang-kadang yuyue tersasul panggil comel dengan panggilan kecik...yuyue betul-betul sayangkan kecik..aaarrrgghhhh!!!...mood yuyue berubah bila teringatkan kecik, rindu sgt2!!!!!!...

"Nape kecik pergi cepat sangat?..akak lom puas nak peluk cium kecik tau tak!!..T_T".. sedeh giler kot..:(

p/s : first time aku tak geli ngan kucing,and first time jugak aku rase sedih giler bila kehilangan kucing kesayangan aku tuh!!!...mizz giler kot...sob3...kalau lar kecik still ade..T_T..doodle aku lukis mengikot apa yang aku rase...siyer aku sedeyh!!..

 Follow belog nieyh sekali yooww!!
 Photobucket

No comments: