Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

awal aku dapat hadiah raya



بِسْـــم اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Yeay2!!..da sampai hadiah raya!!!..awal bebenor..nieyh pemberian my beloved ADENAN..nun jauh dari SARAWAK..baru jer sampai tadi..dengan tak sabar mcm kingkong kelaparan,terusa yuyue robek-robek sampul tuh...nak tgok hasil yuyue robek tuh??..naaahhh


owh..kotak tuh sebenarnye kaler MERAH yer..myb coz cahaya terang terlampau..da mcm warne oren daaaa...ganas tak yuyue robek2 sampul tuh??dengan pembalut hadiah tuh HANCUS!!..hhaha..



and last tinggal lar kotak ajer..sampul ngn pembalut sudaaa PERGI UNTUK SELAMA-LAMANYA...err,apa dalam kotak tuh??...jom bukak!!

Yang ada dalam kotak tuh ialah CINCIN perak,RANTAI,dan GELANG..kenapa semua nmpak kaler PUTIH jer??...owhh..sebab yuyue tak suke yang kaler EMAS tuh yer...nan nak belikan emas,coz dye ingat semua perempuan suka emas,yuyue tak boleh pakai emas..terus-terang yuyue ckp,kulit yuyue hanya boleh ngan dengan PERAK sahaja..kalau yuyue pakai EMAS,sat gi naik merah2..coz kulit yuyue sensitif...naaahh..pelik kan??..dulu pernah yuyue pakai emas..tapi naik merah2..sampai sekarang brg2 kemas yuyue duk bertenggek dalam beg umi yuyue..

"UNTUNG LAR SUAMI KAU"..ngehehehe ;p

tengs sayang!!!..cantik..suke2....LOVE YA!!

owh..nan nak tgok yuyue pakai barang2 tuh..nah..gambar malu-malu kucing <---- yer..saya makin tembam...errr T_T

Follow belog nieyh sekali yooww!!
Photobucket

7 comments:

Nan said...

Wah3~ Hadiah dah sampai ek~ Yaey3..

**NH-Nurul Hidayah** said...

EHEHEHE...werrrrkkkk...tengs syg :)

siezuka... said...

wah.. bestnyer dapat hadiah..

.izzati liyana. said...

wahh..bestnye dpt hadiah raya..

kalau saya suka yg emas putih or platinum. tak suka emas kuning jugak. even tak laku jual balik pon tak kisah. huhu. bukannya pakai bnyk sgt pon. yg wjb2 jelah mcm yuyue dpt tu. rantai, cincin, gelang. :)

**NH-Nurul Hidayah** said...

siezuka : wink3*** :)ehehe

**NH-Nurul Hidayah** said...

izati : kalau yuyue pakai emas kuning tuh,nanti naik merah2..tuh yg tak sukeeeee

Lady Diana @ Lat'z said...

wah..bestnyer...