Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

eyh..beg wet aku lar

بِسْـــم اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Member : weyh..mane pulak pegi beg wet aku nieyh

Yuyue : ko nieyh,barang penting letak merata..cuba cari elok2..

Member : ada lar tadi weyh..aku letak cinie jer tadi

Yuyue : letak situ??ko nieyh,elok tak payah bawak handbag..wat berat bahu jer..dah.cari elok2..ada tuh..tengok kat celah2 tuh..banyak poket beg kau

Member : tak der weyh..ha sudahh..wet aku tak kesah,IC aku dalam tuh..aiyo..mls nk p angkat2 sumpah segala bagai...addoooiii!!!

Yuyue : Tuh lar kau,lain kali hati2..meh aku carikan...<--- 5 minit kemudian...err..tak der doe...ko nieyh merata larh..cmner nieyh?..wat report lar..ner tau der yang ringan tangan time kite borak tadi..ramai yang duk kat belakang ko tadi..

Member :jom r...

15 minit kemudian

Member : weyh..amende atas jalan tuh..cm wallet jer...

Yuyue : maner??jom r tgok

Member : eyh...beg wet aku lar..hampeh!!!!..tinggal IC jer???..habis wet aku!!..cibai!!@#@#@#$#$#%$#%#$%

Yuyue : alaaa..silap kau jugak..dah2..tak per..aku belanjer..jom r...wet jer ilang kot..semua yg lain still ade kan

Member : >meraung tergolek2 atas jalan!!..yer..yuyue tipu<...hahahaha...

Pengajaran : jangan LALAI!!!..sentiasa berwaspada :)

No comments: