Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Sape yuyue?wujud ker?atau nama jer?

Assalamualikum

Sedeyh pulak nak cite ngn korang..dulu pernah org inbox yuyue..tanya yuyue sal KEWUJUDAN yuyue..dye ckp

"salam..nak tanya..awak nieyh betol2 wujud atau guna pic orang?FAKER ea?..pic sape yang awak guna nie?..ajak WC xnk,nk kol pown susah..awak nie sape sebenarnya?"

seyes yuyue ckp,yuyue sedeyh bila jadi cmnieyh..adeyh..xsangka ada jugak yang fikir yuyue cmtuh..yuyue xwujud?pakai pic orang??..adeyh..sedeyh bangat seyh..p xper lar..yuyue pown xbalas inbox tuh..mls nk melayan..ada yang mintak nk WC ngn yuyue..tapi kebanyakkan yuyue xlayan sgt..bila da xnk WC ngn dyeorang..ader yg ckp

"nape xnk WC?..ko takot kan?coz pic tuh bukan pic kau..tih ko kantoi lar kan?"

aiyaaaa...bukan xnk WC ngn dye pown..dari tgok gaya dye inbox pown da takot..mls nk melayan..so yuyue abaikan and terus delete dye dari friendlist yuyue at FB..nie lar manusia..selagi xnpk muke..nk tgok CANTIK KE TIDAK,selagi tuh xpuas hati..nape??lau cantik baru nak kawan ker??..ini yang yuyue xsuke..hurmm..

yuyue nieyh lau berkawan baru2 jer,lam sebulan dua susah yuyue nk tunjuk muke yuyue/wc ngn org..nak tgok setakat mana dye ikhlas nk kawan ngn yuyue sekadar tgok pic yuyue yang xbergerak cm batu tuh..bila yuyue rase yang yuyue dah leyh nk WC ngn dye,baru yuyue nak wc ngn dye..yuyue sendiri akn tyer dye kot2 dye nk wc ngn yuyue..xpayah nak mintak2..lau yuyue nk b'wc ngn korang,yuyue sendiri yang mintak okeyh

yuyue salunyer on SKYPE lar..sape yg pernah skype ngn yuyue tahu lar yuyue nieyh sebenarnya WUJUD atau x..same ke ngn pic yuyue tuh..atau lebeyh comot?..hahaha..2 terpulang ler..yuyue salunyer lau skype2 ngn org memang serabai ler yer..xpayah ler nk mekap segala bagai lau duk kat umah..yuyue biasenyer simple2 ajer..lawa ke tidak,tuh korang punyer suka nak menilai,nak kawan lagi atau tidak pas skype pown yuyue xpaksa..yer larh kan..orang zaman sekarang,lau muke cntik terus jer ON kan??lau yang kurang cntik tuh korang mls nk layan kan?nie lar manusia..

terus terang yuyue ckp..yuyue bukan lar tergolong dari kategori "PEREMPAUN CANTIK"..tapi manis tuh ade ler cikit..hahahaha...xpe..ALHAMDULILLAH..kita manusia adalah sebaik-baik ciptaan..so terima dengan redho..so oleyh kerana yuyue da terus terang tadi..ada sape2 yang nak kawan ngn yuyue agy x??yuyue xlawa pown..lau rase nak kawan ngn pompuan lawa-lawa,p cari puteri raja larh yer...


p/s : RUPA xpenting maa...janji HATI mau baik..itu yang penting!!!!!

--DONE--

4 comments:

miss nadya said...

manusia memang macam tu..nad pon dah pernah tertipu..mms gambar ensem konon..sekali jumpa..hamek kaw..dah macam laki owang..:P

Sembang2 wif Yuyue said...

hahaha..yang tuh no komen..member pown pernah kene..aiyooo..ehehe :)

Nan said...

Abg gne gambar owg lar.. caye lar...~

Su[E]yDA said...

salam singgah ye. hehe
bace statement nie mmg wat sue tgelak.
adeke org tuh p tnye soklan b*doh cm2??