Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Bila aku sudah jatuh cinta

Assalamualaikum

Bila aku sudah jatuh cinta,
semua pown nampak indah,cantik,bahagia,

Bila aku sudah jatuh cinta,
Hanya dia jer dimata walaupown jarak antara kiteorang memang JAUH

Bila aku sudah jatuh cinta,
Makan pown asyik xlalu jer..tengok nasi pown cm muke dye..nak mam pown SAYANG!!!..hahaha :p

Bila aku sudah jatuh cinta,
Tidow pown xlena,bila celik mata nampak dye kat mana2..lau tutup mata nanti da xleyh nampak dye..so cmner nk lena..hahaha :p

Bila aku sudah jatuh cinta,
Mandi pown xbasah..nape??mls nk gtau..hahahaha :p

yang pastinya AKU SAYANG DIA SANGAT-SANGAT..INSAN YANG BERNAMA -----> ADENAN ALIMIN :)

--DONE--

6 comments:

epy H said...

HAHA angau tahap wajib kawen dh ni! :P

Zura Tahir said...

hargai keindahan itu... :)

Nan said...

Wahahaha~ dup dap..dup dap...

Nan said...

Abg PALINGGGG suke ENTRY nieyh!!

Nurul Hidayah said...

:)

MiZ Rayy said...

waaahh.. romantik..=)