Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Mimpi mainan titow atau petunjuk?

salunye yuyue akn mimpi byk "cite" lam satu mlm..kadang2 jugk "mula2 da mimpi,pastu yuyue terbangun..bila titow balik mimpi 2 akan BERSAMBUNG balik"..cm cerita drama pulak..haha..semalam mimpi mybeloved..myb coz windu sgt2 kt dye smpai termimpi2..bangun2 jer tgok air mata da mengalir,uwaaa..igtkan lam mimpi jer nanges guling2..hahaha...
Sudah banyak kot mimpi jd kenyataan..walaupown xberapa nk perasan..tetapi hati terdetik "eh..cm aku pernah mimpi jer situasi cmnieyh"...haaaaa..korang pown ade gak kan2??..lau mimpi 2 best nak jd KENYATAAN pown boleyh!!!!..berkali2 pown boleyh!!!..tapi lau yg ngeri tuh mintak2 jaoh lar yerr...:)
 Mimpi satu petunjuk?? IYUP jika itu mimpi turunnya dari ALLAH S.W.T..tapi jika mimpi itu dari syaitan..maka itu hanyalah mainan tidow..mcmmane nk bezakan itu petunjuk ALLAH atau mainan syaitan??itu rasenyer korang leyh search sendiri kot..taip ajer kat google..nk tahu seribu daya..MALAS seribu dalih :)
Org ckp mimpi itu adalah mainan titow..iyyyuuopp..memang!!..lau mimpi best tuh kadang2 bila terbangun jer terus naik hangen,,why??coz xpuas mimpi katenyer yer..haha..p lau mimpi yg menakutkan tuh lambat pulak nk SEDAR...aiyyooo..leyh terkencing kot...hahahaha..
p/s : pastikan berus basuh kaki sebelum titow oke..yuyue salu jer basuh p mimpi gak...:)
--DONE--

1 comment:

bun said...

yep,kadang2 macam pernah alami situasi macam nie,tapi ingat balik mimpi

sebijik

em,ppepon kene pandai
tak leh nak caye gak