Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Khas buat my beloved nan XxbloggersiputxX**

semalam tetiba jer datang ilham tuk tlis satu ayat yg agak PUITIS...myb coz aku winduw sgt kat mybeloved kowt..ehe..ayat tuh xder lar puitis sgt kowt..biase2 jer..p ikhlas wat mybeloved..xtahu lar nape beberapa hari nieyh aku agak JIWANG..p xberkarat lar yerrr..jiwang aku jiwang BERLIAN puyer..hahaha...nahh..layan ayat2 jiwang dibawah yerrr.....:)..upssss...lupe nk ckp..tajuk/title dye tuh mybeloved yg bg...myb coz aku yg reka ayat nieyh..ikhlas dari hati..so dye watkan judul "bisikan hati c.i.n.t.a"...C.I.N.T.A. tu merujuk kepada aku,coz dye salu panggil aku ngn panggilan CINTA..uwaa..so sweet kan2...ehe :))
 
 
Bisikan Hati C.i.n.t.a


Di saat ku kesunyian,
Engkau hadir bagaikan pelangi,

Mewarnai hari yang suram,
Menerangi suasana yang kelam,

Engkau memberikan senyuman 
Ketika bibirku berat untuk mengukir senyuman,

Engkau adalah cebisan cahaya,
Yang bisa menerangi seluruh alam maya,

Hadirmu seperti bintang di angkasa menghiasi bumi,

Di setiap sudut hatiku,
Ternyata ada engkau,

Biarpun berjauhan tetapi seolah-olah engkau ada di sisi.
 
aku shayunk dye (mybeloved nan) XxbloggersiputxX <-- klik untuk ke blog mybeloved..jgn lupa FOLLOW sekali yer~~ :)
 
--DONE--

No comments: