Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Suka entry en.fadhirul1311 ;)**

haaa..tadi yuyue ushar2 blog follower yuyue..n yuyue suka satu entry nieh..berkenaan dengan CANTIK..penting ke cantik???..lau korang nak tahu lebeyh lanjut tentang etry dye,sila klik DISINI keyh

C.A.N.T.I.K. ----> penting ker??yup..memang penting wat sesetengah orang..n xpenting jugak bg sesetengah orang..cantik sahaja tidak mencukupi jika PERANGAI mcm hantu..memang betol FADHIRUL cakap :

Muka cantik + Perangai Tak cantik = takda makna
Muka tak cantik + Perangai tak cantik = hodoh sangat2
Muka tak cantik + perangai cantik = cantik2

Muka cantik + Perangai cantik = cantik sgt9x
Kawan yuyue salu bhagi2kan kategori :
kategori perempuan

 --> HOT
-->CANTIK
-->COMEL/CUN
-->SEDERHANA

yuyue xmo ulas bayak2..lau korang nak tahu lebeyh lanjut,jgn segan2 singgah blog  FADHIRUL keyh.. :)

p/s : Yuyue xsuka kawan ngn pompuan yg MUKA cantik TAPI perangai HAMPRAK..seyes!!..kawan makan kawan...hurmm :(

Yuyue pulak agak2 korang lam kategory aper??kahkahkah

yuyue rasa kategori yg paling sesuai tok yuyue ialah
CHOMOT!!..miahahaha....:)


--DONE--

3 comments:

Amni said...

betul3! apapun.. hati mau baik.. even muka tak cantik pon kalau hati baik, orang pon senang dengan kita kan...

psst.. ada gak buat entri pasal kawan tadi.. hehe...

Sembang2 wif Yuyue said...

Amni : ehehe..akn2?? :)..tahu xper..xguna muka cntik lau perangai cm hantu..

Anonymous said...

finasteride mg propecia 8 years - propecia cost malaysia