Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**pong!!..pong!!..pong!!..CINTA nak lalu**

Hahaha..title entah paper jer..hik2..Y aku tulis "CINTA nak lalu??" coz 2 panggilan nan pd aku..wee~~ romantik kan2..(ngader2 jer aku nieyh..hak2.)..semenjak dua menjak nieyh dye salu panggil aku ngn panggilan CINTA..sweet!!..aku suke..nge~~..lau aku dapat jer text n der panggilan "cinta" at my phonedari mybeloved,mula lar aku cenyum sorang2 (angau kejap)..makin hari makin aku rase SAYANGGGGGG kt dye..syg sgt2!!!..(sowie pd sesiapa rase geli..ini hanyalah luahan hati aku..so pada sesiapa yg xmo baca,sila tutup mata okeyh..;p)..da nk masuk 3 tahun kiteorang kapel,rase PUAS??JEMU??BOSAN??..langsong xder lam "kamus" cinta aku ngn dye..kiteorang sentiasa happy jerp..GADUH??..semua org pown gadoh an..suami istri pown leyh gadoh2,ni kan pulak pasangan KAPEL..kan2??..alaaa..biase ler tuh..asam garam berkapel..lau xgadoh mcm pelik lar pulak an??mula ler SETAN duk bisisk2 ----> "asal dye xpernah marah aku ea??entah2 dye der org laen x?" <---- haaa..laen pulak jadinyer lau xder gadoh2 an??..p aku xder galakkan korang gadoh2 pown..(sifu xbertauliah)..

I LOVE YOU my beloved..nope tipu2..betol2..sik bulak..aww..aww..hahaha..rilly miz u n rilly love u syg..ONLY u!!


My ChOmOt pIc












My Beloved Pic










jeng..jeng..jeng...sengal2 jerp kan2??..hahaha..lope u my dear~~
LOPE my beloved ;))

--DONE--

2 comments:

CahayaCintaIlahi said...

alOlo suweettt jew.. ;)

Nurul Hidayah said...

hik3..cm lolipop!!..eh2..td kt koemn.."saya..rasa.."..per ea?suspen lorh..;)