Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**I LOVE ADENAN**

Kawan aku salu ckp "ko leyh tahan jiwang gak ea.haha"..jiwang ker??lau meluahkan rase CINTA or SAYANG tu dianggap sebagai JIWANG..maknenyer setiap pasangan kapel adalah JIWANG???..aku sebenarnye xkesah per org nk ckp,meluat or menyampah bace per yg aku tulis..janji per yg aku tulis nieyh ialah IKHLAS DARI HATI..acecehh..aku syg dye..so aku ckp ler aku syg dye..salah ker??xslh pown an..myb cara aku yg korang xberkenan kowt..xper2..setiap individu mempunyai pandangan yg berlainan..so xkesah lar an..biase ler tuh..chill babe.. ;D

emo pic ---> 100% yuyue..nope fake..atoiii..-.-"


poyooo jer pic aku an??kah2..2 pic nie yg aku baru jer snap pgi td..tgh kebosanan thp babun so per agy..snap pic ler jwbnye..der jgk ckp pic yg atas tuh 'i love adenan' ---> aku ambik dari tenet..konon2nyer 2 bukan pic aku n aku cume edit jerp..aiiyyoo..2 real punyer ler..xdernyer ambik pic org laen..ader muka sendiri wat per nk ambik muke org...xkn xperasan kowt dua2 pic nieyh pakai baju n sweater yg same???...adeyh..-.-...

p/s : jgn sesekali guna pic org laen..coz risiko anda akan di SAMAN agak besar yer..miahaha..

---DONE--

No comments: