Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**BACA BAGI YG CUKUP UMUR SHAJA : PAGI yg agak menyakitkan hati**

adooooiiii...pagi2 jer bukak FB da wat aku HANGEN...tetiba..cllluuuupppp!!naik chatbox, text seseorang yg yuyue xkenal,tapi pernah lar chat beberapa kali..PEREMPUAN..tapi arinieyh text dye agak berlainan cikit...oihhh...bukan cikit..tapi BAAANNYYAAAKKK!!!..tetiba jer dye text "P**I"...uihhh...ayat mencarut tuh!!!....uwaaa..aku da hangen daa..pas tuh aku tyer "weyh..amender nieyh mencarut2 nieyh??"..dye ngan selamber leyh ckp " dah s**m nk wat cmner,tengah maen nieyh..jom maen"...ngeh!!!!!...---> panjang lagi sebenarnyer dye duk melalut,p GELI kowt nk taip...ceeehhh!!!aku pown per agy..terus sound jer..."ko jgn nk kurang ajar ea,ko nieyh sape r??ko bukan "tettt" kan?(tett 2 merujuk kepada kawan perempuan aku..coz aku tahu yg chat ngn aku sekarang bukan perempuan,tetapi lelaki)..ko nieyh sape r??jangan nk guna acc fb "teett" n nak burukkan dye okeyh..aku tahu "tett" xkan cm tuh!!!"..dye dengan selamber lagi menjawab "sekahati ko lar"...haaaa...lagi hangen aku...lalu aku dengan laju menaip berkata " memang lar suke hati aku,ko pagi2 da mencarut ngn aku..ko nieyh ape hal r??lau ko nak gunakan acc fb member aku n nak burukkan dye,ko da salah orang la weii..aku tahu ko bukan "tettt"..ko jantan kan??sape ko r!!!"..dye ngn senang lenang berkata "soe lar keyh"..aku yg tengah merah muke duk tahan marah terus menaip "lau engkau betol2 "teett" aku akan maafkan,p lau lau jantan saje2 nak menyamar sampai mati aku xkan maafkan ko"..dye lalu berkata "xpercaya xper lar"...amboi2...dye ambil muDah ajer!!!!..memang muke dekat B**T*T r dye nieyh..lalu aku terus BLOCK dye..sorry lar AWAK..sye xlayan JANTINA(jantan/bertina) cm awak nieyh..coe gunakan bahasa kasar cikit pagi nieyh...memang gelaran 2 sesuai ngn dye...


--DONE--

2 comments:

senydream said...

sabar je la..mmg biase sngt ngan pgguna fb y mcm ni..tu la sekarng ni juz terima org y kenal jek ha..

Sembang2 wif Yuyue said...

tahu xper..menci2!!! :(