Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**alkesah pergelangan tanganku t'seliuh**

uwaaaaaaaaaaaa...skit giler2 kowt..punyer ler tergesa2 nk angkat barang smpai pergelangan tangan aku leyh t'seliuh..aku rase cara kau angkat barang 2 cm biase2 jerp...nape pulaaaakkk kelmarin leyh t'seliuh..menjerit xyah nk ckp ler kuat ke x..lau korang duk sebelah aku myb da pekak dgr aku jerit kowt..SAAKKIITT!!!!..adooiiaaaa...aku per agy..gtau ler my beloved..bukan maen isau agy dye ea..ehehe..lope u syg..xder paper ler..cikit ajer pown (bengkak babe)..^__^..aku sekarang pown menaip sebelah tgn jerp..haaa..terer x???kahkahkah (alaarr cm org laen xpat wt,agak2 an korang lebeyh terer kan?siap leyh menaip ngn kaki..awww..awww..) kesakitan yg ku alami telah melarat ke OTAK,agak merapu aku mlm nieyh..addooii..biase r kowt,alaarrr..lau da bergelar blogger xmerapu xsah..kan2??eh2..der gak yg seyes2 p kebanyakkannyer lau personal blog memng mengarot kan2??..ehehehe..;p..eh2..nk out jap..mau urut ini tangan lorh~~..lope you olzzz!!

--DONE--

No comments: