Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**wink2..fwenz baru**

haaa..kali nieyh aku nk cite sal fwenz2 bawu aku,at acc baru tuh aku der bape jerk member2 yg baik,tapi aku heppy coz dapat kenal dyeorang nieyh..sempoi,nice n poyooo..hahaha..love u all...sekarang nieyh aku kenalkan 2 org fwenz yg baik ngn aku,bukan senang aku nk masukkan cite sal fwenz2 aku,kire "beruntung r dyeorg nieyh..kan2??..hahaha..okeyh2..sudaaa bersedia???..ini dye 2 org yg aku maksudkan

*Kabeer Ali





nieyh c kabeer..pgl dye bey jerk..aku pown baru kenal dye nieyh,memg poyoo..hahaha..xbyk sebenarnye aku nk cite sal dye coz aku baru jerk kenal..p lam ramai2 member dye paling "rapat"..ha???rapat??..uissshhh jgn salah fhm plk..t marah ngn my beloved nan..hik3..biase lar..baru nk kenal2..member2..wink3*..

next.................>>>

*Kiki Izaidah




haaaa...cntik x??cute x???menawan x??tertarik x??..hahahha..nieyh kiki,aku pown baru kenal,same ari jerk ngn aku kenal c kabeer..cute n baik dye nieyh..armm...aku pown xbyk cite sal dye,tengah nk kenal2..


DONE

fwenz2 laen????ader..akan menyusul nanti,tapi bukan ari nieyh tapi akan ada..so jgn jelez2..hahaha...aku post sal dyeorg nieyh coz nk kenalkan fwenz wink3* aku kt korg..so xbyk cite sgt sal dyeorang..senang2 lau korang nk kenal ngn budak cute dua org nieyhy,add jerp kt fb

p/s : nak add dyeorang???..klik jerk nama2 dyeorang nieyh :

No comments: