Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Suri rumah xbertangga**

aiiyyooppp...title cm pelik jerp..bukan ker "suri rumah tangga"??wahaha...saje jerp wt kelainan.."suri rumah tangga ialah satu panggilan/"pangkat" kepada pompuan yg da BERKAHWIN..p lam kes yg aku nk citekan kt korang nieyh,bukan sal "suri rumah tangga",tapi "suri rumah xbertangga" >> org yg belom berkahwin..haaa..."pangkat" tuh cm sesuai ngn situasi aku sekarang,da lar xberkerja..duk umah jerp..n aku duk umah bukannyer duk "MAKAN ANGIN",mcm2 aku kne wt..MASAK,BASUH KAIN,KEMAS2 UMAH,n yg sewaktu dengannya lar..eleee...keje 2 aku da biase wat an,biasa larh bg kaum HAWA,..p yg berbezanye,dulu aku jadi SURI RUMAH part time ajerp..p sekarang da FULL TIME coz aku xkeje..da berhenti pown..hurmm


Aku sekarang duk kat DUNGUN,tinggal kat umah aku at dungun..kene jage adik2 aku yg cute n encem..2 orang mcm 10 orang daaa...mcm2 karenah budak2 nieyh..da besar panjang da dyeorg nieyh,18 thun n 20 tahun..tapi suke manja2..nak tuh lar,nak nih lar..da cm BIBIK dyeorang larr plak..lau aku xder mule lar miz2 aku..wahaaha...kakak cume sorang cm tuh ler..p aku xkesah ler coz aku sonok duk ngn dyeorang,nk jge mam pown senang..dyeorang hanya suka 1 jer masakan aku nieyh : ayam masak merah.....lau aku wat lauk 2 jerp hari2 pown dyeorang xkesah..hahaha..npe??xcaye??..haaa..mula2 aku pown cm was2 nk masak lauk same jerp..ader sekali tuh konon2 nk ler tukan MENU,sekali dyeorang xnk mam..nk AYAM/IKAN masak merah jugak...adoii..aku pown xkn nk biarkan jerp dyeorang xmam..so aku kne larh masak balik..addoooiii..geram tol,p aku suke,coz aku xpayah susah2 nk fikir nk masak per..hari2 lauk same jerk..hahahhaha..;p


haaa...sekarang aku nk sambung wat keje umah plak..adduuhh!!!..penat lorh..per nk wat.."suri rumah xbertangga" larh katekan..wahaha...tata...daaa..SALAM..;D

No comments: