Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**my xbf yg "mengoms"**

    Adewk Yuyue (Official Of Adewk Yuyue)

y bila da PUTUS bru t'cari2??..time kapel dulu awk ska abaikan sya,oucchh!!silap sya "xmengongkong" coz sya xsuke mengongkong,awk nk berkawan??saya xkesah,last2 awak kantoi kapel ngn kawan baek saya..fine sya xkesah,mybe silap saya,tp nape sekarang terhegeh2 cari sye??still syg saya?sorry..awak xdialu2 kan dalam hidup saya..=)..kdg2 xfhm ngn sikap lelaki..hurm
 
p/s : lau korang nk add aku at FB,klik jer disini "Adewk Yuyue (Official Of Adewk Yuyue) " hahaha..sempat agy promote nieyh..^_^
 
dah2..jom sambung balik..Next-------------------------->
'
'
'
 V
 
Ni "kata-kata" yg aku post ari niey at my wall (fb)..aku tahu bukan sume senasib ngn aku nieyh,n pada yg sama atau seakan-akan ngn nasib aku nieyh mesti faham situasi aku sekarang kan??????...marah + terkilan : bercelaru/berserabut..aku da xtau cmner nk sentle masalh nieyh cmner ag..aku heran tol kadang2 ngn perangai lelaki nieyh,cakap mulut manis cm cokelat,tapi rupe2nyer ade udang disebalik KAIN..hahaha..mybe slh aku gak cox "xmengongkong"..p setahu aku memng 2 yg dye suke,xsuke dikongkong,lau dikongkong t marah2..p aku nieyh memang jenis yg xreti nk kongkong org,marah2 org..habis2 pown marah kejap,pas 2 gelak2 balik..haa...2 lah aku..hik3..
 
aku xheran pown lau dye kapel ngn fwenz aku sendiri (kantoii)..p yg aku naik heran berang tuh,yg dye duk terhegeh2 cari aku balik 2 y????????...nieyh lar LELAKI..aku tahu bukan sume lelaki cm 2..p pada pengalaman sedeyh aku nieyh,memng larh targed aku kaum ADAM..coz aku kan kaum HAWA..hahaha..^_^..jgn maraaa...alaaa..xdinafikan pompuan pown der yg perangai cm tuh..ramai sebenarnyer..xkira lelaki n pompuan,bg aku sama jer..tapi "BUKAN" sume yerrr~~..eehehe...dah2 yuyue..udah2 ler merepek,merapu,merabang..hahahaha..aku sebenarnyer bluurr nk update nieyh,p my beloved nan da komen at chattbox y xupdate,coz aku der ckp kat dye yg aku on9 n nk update my blog...p sampai kepetang td xder update2 pown ag..haaaa..sekarang aku da update,n kali nieyh entry yg agak SENSITIF wat nan..hik3...p dye tahu yg aku syg sgt2 kat dye..xmungkin lar aku "return" blik ngn xbf aku tuh..no..no..no..
 
p/s : love u sayang..owez..so lau bace nieyh jgn nk msg2 or col ckp bukan2 yerr...xder paper pown lar..yg penting cyg sygkan abg n cintakan abg..cheeewwaaahhh!!~~~hahaha..agak berbunga2 d ctu..wink3*

No comments: