Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**khairul fahmi wif ??--->wink3**


!
!
!
!
v

toink..toink..toink..
haaaa...korang kenal x pic sape kt atas tuh???KHAIRUL FAHMI~xkenal??tipu!! awk tipu!!..semua org kenal dye..tipu lau awak ckp xkenal..kan2??!!..adeyh..asal aku emo semacam jerp nieyh??miaaahahaha..entah paper jerp..TAHNIAH malaysia coz da berjaya mencipta sejarah setelah 14 tahun menunggu..14 tahun tuh!!..lame sioot..ngeee~~ so xheran ler lau satu malaysia duk cite sal BOLA,makan BOLA,titow BOLA,mandi BOLA..ha??mandi bola??cmner tuh??..agagaga...entah ler belalang..;p..dari tadi aku duk dengar cite sal BOLA,kuar umah cite sal BOLA,duk umah lagi lar..da gugur bulu telinge aku mendengornyer..p per aku leyh wat..cm aku ckp td r,14 tahun tuh menunggu..adeyh..=.="..mlm tuh pun aku der tgok,first time aku duk melepak depan tv coz nk tgok BOLA,smpai tangguh wktu mam aku (patotnyer mam kul 8.30)..oleyh kerana nk tgok c FAHMI cumel nieyh beraksi (aceceeehh..ngade2 jerp..hahaha..der aku kesaaah???;p)..aku sggup xmam..weyhhh!!da tahap bahaya minah becok nieyh..miahaha..gataaaiii~~~ ;p tergolek2 aku depan tb..bile malaysia da dapat satu gol,bukan maen riuh umah aku,sore aku pling kuat kowt..entah paper jerp..cmner leyh terover mlm tuh..MEMALUKAN tol larh..p aku wt derk jerp..wt muke xbersalah..hahaha..lau time indonesia jaringkan gol,tunduk jerp tanda fruuzzz..agaga..p pasukan MALAYSIA da wt yg terbaik..BAGUS!!! i love fahmi  eh2 silap plak..i love MALAYSIA(ko jgn minah oii..xpasal2 ko kne ngn awek c apex nieyh..cover2 cikit)..ngee~~

p/s : syg!!(my beloved nan)jgn maraa ea..kidding2 jerp nieyh..miahaha..only u keyh..dun wury (aceceh sempat agy nieyh bermaaf-maafan..ko igt nie HARI RAYA ker per??..)

eh2..smbong balik kesah c apex (fahmie) td erk..okeyh..so bile da menang ofcoz ley pemainnyer jd bualan kan..lg2 c fahmi haa..dari acc fb dye der 26 ribu++ fans,tetibe mencanak jd 300 ribu++ fans..GILA!!!!..meang gempak giler!!..uwaaa..memang bez giler r bro..hihihi..pas tuh aku pon LIKE r an..n tgok2 kt photo2 dye..last2 aku ternmpak pic dye ngn pompuan..adeyh..LAWA lorh awek c apex nieyh..memng sesuai sgt larh ngn dye...suke2..i like~~ (so pd sape2 yg der hati kt apex sila guna vanish tok hapuskan perasaan tuh yerp..lau xmenjadi gak,cmpor vanish ngn clorox,pastuh gosok ngn berus besi..okeyh??..n jgn kaco dyeorg..;))..nk tgok pic dyeorg??alololooo..sweet sgt2!!!..comel jerp..i like~~tuh!!pic kt bawah..tengok jgn x tengok!!

!
!
!
!
v


weeeee~~~sgt2 sepadan kan2??..cantik + encem = MELETOP habes!!..hope hubungan dyeorg kekal smpai bila2,smpai ke anak cucu~~(jaoh tol kepale ko pikir ea..)..wink3**

--DONE--

No comments: