Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

“Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass “

kenapa saya ingin DOMAIN itu?
uwwaaaa...dapat tahu der contest nieyh,xpayah tunggu aku fikir 24 hari untuk aku turut serta,dapat tahu jer terus wat entry..hahaha..memang dari ari tuh ag aku cari contest cmnieyh coz memang teringin bebenor nk ader domain sendiri,sape lar yg xnk kan..kan..kan..semua penulis blog mahukan domain sendiri,kelaaasss gtu..eheehe..kalo aku mempunyai domain sendiri contohnya  "adewkyuyueaffens.com" baru la rase lebeyh bersemangat nk update blog aku nieyh,syok lar katekan..xpernah2 ade domain sendiri,tetiber ader,lagi-lagi lau memang contest..adeyh..suke2..wink2..^_^
Contest yg di anjurkan oleh 2 blog iaitu Sumijelly & Sekilass...TIP TOP!!!...ehe...hadiah-hadiah dye pown menarik,tertarik memang de boom, ni adalah contest pertama dalam hidup aku sepanjang 2 bulan lebih aku berblogging secara  serius..aku harap dengan penyertaan pertama aku ni akan membuahkan hasil...teringin jgk ader domain sendiri,mana tahu ada rezeki. Terima kasih kepada anda berdua yg sudi menganjurkan contest ini harap2  aku menang,nk menang jgak..nk menang jgk!!..ehehe..^_^
okeyh,aku tag 3 orang
--------------DONE------------

No comments: