Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**dia sgt2 NAKAL****


amacam??lawa x awek nieyh??..haha..sgt2 cute..adeyhh~~dye sgt2 NAKAL lorh..ader plk dye g posing cm tuh..lau aku pompuan,leyh cair meyhhh!!!(puji melambong2..akekeke)..da agak lame daa pic nieyh..dye antas mms kt aku da lame da..mula2 tgok agak terkejut..

nan :"cyg..nk tgok abg pakai baju pompuan x??"
yuyue : "ha??pakai baju pompuan??nak2..ehehe"
(tunggu lam 5 minit gak..still ingat agy coz memang lucu time tuh..aku xpat lupa)
nan : "mms </pic>
yuyue : "abg ke nieyh??alooo..cutenyer....ehehehe(ketawa aku sorang2..lucu bangat!!p i like~~hahaha)

leyh plk dye pakai baju pompuan..p comel kan??..nkl tol..alaaahaaaiii...perangai dye yg giler2 nieyh ler yg wt aku agy syg kat dye..acececehh~~hahaa..;p

---DONE---

No comments: