Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

** Dear nan dengan MINATnya (shuffle)**

waahahaha...pg nieyh yuyue nk kongsi cite al kisah c my beloved nan wif minatnyer lam SHUFFLE..kt bawah tuh yuyue der copy n paste jerp dri blog dye..korang tgok larh tuh,bukan maen agy dye suke bile dapat borang pertandingan shuffle tuh..ehehe..yuyue xpernah halang per pown minat dye,2 hak dye kan..jom bace post dye
!
!
!
!
V
Sejak aku keje nie, lame btol x bersenam.. macam mane la nak ikut pertandingan nie.. ahaks! 
Tp pape pon, aku nak join la!! hoho! Pertandingan nie akan diadakan kat Malaysia Food Fair depan je tempat keje aku. Haha.. X sabar la.. Nampaknya, minggu nie aku sibuk praktis ngn member2 lame aku. Nak bikin Sibu GEMPAK!!!!

 I Got It!!! 
Borang Pertandingan!~
!
!
!
v
p/s : lau korang nk follow blog my beloved nieyh,pergi ke : http://bloggersiput.blogspot.com/

No comments: