Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++A-kisah sepupuku nk anak++

Sepupu aku nieyh memang giler2 na ank,tapi lom rezeki dye kowt,lagipown dye baru jerk kawen,xsampai pown ag 6 bulan..mybe r aku pown da lupe kowt..ehehehe..sebelom kawe dulu,leyh dikatekan tiaqp2 hari kiteorang ckp sal bby,dye memng teringin nk anak awal,siap kira2 tarik datang "bulan" agieyh,p nk wt cmner,da lom rezeki agaknyer..baru2 nieyh dye ade bALIk kampung,kebetulan plk aku pown balik jgk coz der hal..dye der ngadu at aku yg dye lom der tanda2 hamil agieyh,aku pon kecian gak at dye,aku tahu dye memnag nk anak sagt2,lgpown dye baru jerk nikah xperlu lah risau sgt kowt..hurm..biasa larh an,bila da nikah nieyh perkara yg sering difikirkan ialah ANAK,semua kawen mahukan anak,zuriat dari rahim kita sendiri..waaaa....bestnyer ade anak an???..hak3..

eh2..berbalik pda topik kita td..haaaaaaaa..sal sepupu aku nieyh,aku rase xperlulah dye risau sgt kowt,orang laen yg xder anak walaupown da kawen bertahun2 pown leyh bersabar,nie kan kite baru jerk beberapa bulan,jgn diikutkan orang,lau der rezeki,ader lar tuh cuma kita kne salu berusaha,sesuatu PEMBERIAN bukanlah datang dengan sendiri,haruslah diiringi dengan USAHA...usaha cmner tuh??..haaa,tuh aku xtahu,tanyer orang yg da kawen,i xleyh gtau coz i belom cukup umorrrrr........hahahahaha...^_^

Aku salu gak nasihatkan dye sal bby tuh,p aku xder lar pandai sgt pown sal2 kawen or anak niey,aku hanye mampu berikan nsihat jerk,nak terima or x nasihat tuh aku xkesah,jnji aku da tunjukkan yang aku ambil berat sal dye..dye antara sepupu yg paling rapat ngn aku,so aku akan salu ngn dye bila dye memerlukan aku..love u sha..

No comments: