Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++Facebook ohhh Facebook++

FB???ramai yg tyer aku,ner pegi FB ko??aku search xpt pown,asal ea???...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..agak cedeyh sebenarnyer bile sentoh sal topik nieyh,coz da memng ramai member fb yg dulu,(ieyda adenan) p aku delete khas untuk ADENAN,my beloved..p aku xder kisah sgt pown,bg aku dye lebeyh penting dari FB tuh,p ngn syarat dye pown kne DELETE fb dye gak..baru adil n saksama..hahaha..YES!!!,kiteorang sama2 da kuar dari lman sosial tersebot,korang nk tahu per sebb nan suh aku delet fb aku tuh??..haa...sila baca sebab dibawah ^_^ :

*SEBAB aku letak pic aku bayak2,coz dye xnk aku tunjukkan "kecantikkan" aku at owang laen(tuh nan yg ckap...weee~~~)

*SEBAB aku agak suka MANJA2 ngn member aku(suke berDEAR2 ngn membr aku)..dye JELEZ..ehehe

*SEBAB dulu aku terlampau NAKAL,suke pasang skandal(ariey 2 da terkantoi..uwwaaaaaa)tp nan sabar jerk ngn perangai aku..ehehe

*SEBAB dye jelez tgok aku berbalas komen ngn lelaki laen,aku pown salah gak,sape suh aku duk menggatal..hahaha...love u nan..;p


haaa..lau tgok dari sebeb2 kt atas tuh,memng patot pown aku kne DELETE fb aku an??..padan ngn muke aku..huk3..tapi xper,lau tuh yg leyh wt aku ngn dye heppy,aku okey ajerk..;p

No comments: