Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++Cinta,Kasih,Rindu,dan Sayang++



"CINTA Balqis UNTUK Sulaiman,"
KASIH Zulaikha UNTUK Yusuf,
RINDU Adam UNTUK Hawa,
SAYANG Muhammad UNTUK Khadijah,
CINTA,KASIH,RINDU dan SAYANG yuyue pastinya UNTUKMU adenan

weww~~~agak jiwang di citu..huk2..aku xkesah per orang nk ckp tentang aku,minah jiwang ker,jiwang terlampau ker,mabuk cheta ker,n aper2 jerk lar..aku xkesah,jnji aku heppy~,aku xkaco orang n aku x masuk cmpor hal ora,lau korang rase nk termuntah bace post2 aku,aku xleyh nk wat per lar kan2..hahaha..aku bukan larh seorang minah jiwang,mybe MANJA cikit larh kowt..huk2..^_^..lu leyh semua tentang perasaan aku at nan aku nk luahkan kt korang,tapi nan da mara,dye ckp lau nk luahkn,luahkan kat dye,bukan kt orang laen...adeyh,SAYANGku~~cyg bukan nk luahkan kt orag laen,tapi cyg juz nk kongsi jerk ngn fwenz2 tersayng niyh..so xmo mara2 keyh..wink..wink..okeyh..dah2,jgn nk megarut lagieyh..mownink u all!!~~ ^_^


No comments: