Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++BUNGA API++

Lau hari raya xdeer bunge api or mercun,xder makneryer hari raye 2 an??..hak2...jgn ckp hari raya,bulan pose pown da mule maen mercun n bunge api,..malam raya lagi lar meriah,memng cntek gileeer!!!!..aku lau bab bunge api memang suke sgt2,coz chantek!!aku numpang tengok ajer,nk beli p xsempat lorh..hak2...p dalam suke n ngumbire 2,ader jgak yg aku xpuas atiey...dyeorang nk maen ley jerk,aku pown ley tumpang tengok,p agak2 lar,xkn owang tengah azan pown nk men gak,.berdentum sane,berdentum cnie..memang kurang ajar tol budak2 tuh!!!!!..mybe coz "setan" da terlepas dari ikatan kowt,yer lar..esok kan nk raye..huh!!!..opsss..hahaha..bukan nk jadi kurang ajar..tappiiiii~~~~..hurm..nk ckp pown xkene..korang pown mesti faham an??..aku agak2 an,time tok imam nk bace doa tok solat berjemaah,bape kali "setok"..bak kte owang terengganu..wat nyer tok imam 2 der sakit jantung,xke nanye..hurm..aku xmelarang n aku jugak xmenyuruh,nk enjoi,nk suke-suki boleyh,tapi ader mase/time tertentu,jgn pakai maen ajer,silap2 selipar naik tas kepale.haaa...sape susah?..sape malu??..korang ngn keluarge korang jgk,..n satu ag nieyh,wat nyer mercun 2 meletop!!..kebaabbboooo!!!!kt tangan korang,xke parah 2,orang beraye elok2,korang duk hospital,bukan ko jer xpat raye,ngn family2 korang sekali xpat raye,yer lar,xkan lar mak n ayah sanggup beraye sedangkan anak dyeorang msuk hospital kn,korang xrase bersalah ker??xrase kasihan ker??..disebbkan korang yg "xsyang diri sendiri" terlantar kt hospital coz "penyakit" 2 korang yg cari sendiri sekaligus telah menyusahkan orang2 yg sayangkan korang,.aku pown bukan lar baik sgt,p sekadar mengingati sesame insan..ewaaahhh!!!!..hahaha.."ingatlah orang tersayang"..^_^
 

No comments: