Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++Bila A.K.U,O.T.A.K dan H.A.T.I berbicara..wink..wink..^_^++


HATI berkata : "sejak ko kenal dye,sakit tol larh aku!!!,semua TENTANG DIA jerk,sampai penuh dengan nama dye jerk,aku da lemas larh..lame2 leyh K.O gak aku nieyh,jadi BARAH HATI..hurmmm.."

OTAK juga berkata : "aku pown sama si HATI,tuan kite dah gilerr agaknyer,tiap2 ariey suh aku ingat name pakwe dye jerk,dah penat aku LOADING nme laki tuh,da nk penuh n spce da mkin berkurangan,t ader yg masuk HOSPITAL BAHAGIA kang...addooiiyyhhh!!~~"...

AKU berkata : "Maafkan aku wahai si HATI dan si OTAK,sesungguhnyer aku sgt2 mencintai LELAKI itu..aku xsgaje nk dera korang..hak3"..


kengkadang nk jerk aku tembak OTAK aku,n tikam HATI aku,coz aku terlalu sygkan dye,aku tkot akan KEHILANGAN dye...
YUYUE + NAN


No comments: